štvrtok 12. apríla 2012

NYC - Light-Camera- Glitter č.105

Po neviem ako dlhom čase som zavítala do 101 drogerie a narazila som na nový stojan s kozmetikou NYC, ako prvé sa samozrejme upútali ceny, ktoré boli v celku prijatelné. Samozrejme už bol poriadne vybrakovaný, ako inak, na to mám ja štastia kopec a to ani nebývam vo veľkomeste. Asi som tam fakt nebola dosť dlho :D Lebo na nete som natrafila na kopec článkov, ale nevadí :) 

Po dlhom prezeraní a rozmýšlaní (zásoby dekoratívnej kozmetiky som si "naškrečkovala" ešte cez jarné výpredaje) som sa nakoniec rozhodla pre lak Light-Camera-Glitter č. 105, šak lakov nie je nikdy dosť :D  Zaujal ma veľkými modrými a ružovými trblietkami spolu s drobnými striebornými. V tom momente som v ňom videla China glaze Lorelei´s Tiara z kolekcie Eye Candy :) a tento stál len 1,99, takže bolo rozhodnuté.

Musím povedať, že tento lak je skôr ako vrchný ozdobný, ale tie trblietky sú fakt neskutočné. Lakovanie bolo super, štetec klasický. Akurát som mala trochu problém s veľkým vrchnákom, bola som trochu nemotorná zo začiatku, kým som si nezvykla, ale inak všetko prebehlo v poriadku a  nemám čo vytknúť. 



Ako ste si určite všimli použila som ho už aj mojej 31 dňovej lakovacej výzve v zadaní glitter

Čo sa týka značky NYC, ak ste o nej náhodou nepočuli, tak ja som sa s ňou zoznámila bližšie na tejto  stránke a je tam odkaz aj na domovskú, kde som sa už stihla zamilovať niektorých odtieňov lakov, hádam ich nájdem aj u nás v drogérke, ak už doplnili tovar :D 

Aké máte skúsenosti vy s touto značkou?? Počuli ste o nej už???

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára