nedeľa 15. apríla 2012

Gabriella Salvete č. 157

Hneď ako som uvidela tento lak,vedela som, že ho musím mať. Prečo ma tak upútal? Najskôr to bola farba, neviem prečo ale v poslednom čase si vyberám skôr neutrálnejšie,bledučké, nude odtiene. Asi to bude tým, že mám plný kufrík krikľavých kikiriki farieb a práve pri 31 dňovej lakovacej výzve som zistila, že sa vlastne nedajú poriadne navzájom kombinovať. Ale o inom som vlastne chcela.

Takže zaujal ma farbou, krásna ružovo fialková sa na mňa usmievala z regála. No a keď som ho chytila do rúk, zistila som, že nie je len takej hoc akej ružovo fialkovej farbe. Obsahuje totiž drobné modré odlesky, takže bolo rozhodnuté a putoval hneď do košíka. 

Veľmi som sa tešila na lakovanie s ním, ktoré prebehlo bez problém, koniec koncov ako doteraz s každým lakom tejto značky. Štetec spolupracoval, mala som obavy ako to bude s tým modrým leskom, či na nechtoch bude ako vo fľaštičke, no moja obava bola neopodstatnená. Ako vidno aj na fotkách, modré odlesky sú úplne rovnaké, čo je úžasné a preto sa teším na ďalšiu spoluprácu s týmto lakom. 




Tak čo poviete??

2 komentáre: