streda 11. apríla 2012

16 day - Tribal Print

Priznám sa, na začiatku, keď som objavila toto zadanie, názov tribal print mi absolútne nič nehovoril. Dokonca ani po preložení v slovníku, že "kmeňová tlač" som nechápala o čo vlastne ide. Ale ujo google mi pomohol a podľa obrázkov som sa dovtípila :D
Priznám sa, že ma ale fakt neoslovilo. Čo už, splniť ho musím, takže nič iné mi neostávalo, len sa do toho pustiť. Vybrala som si skôr jednoduchšie tvary, zložitejšie nechám profíčkam ;) Ale aj tak vidno, že moja zručnosť pri nail arte je zatiaľ ešte v plienkach. 
Keď už je tu konečne tá jar, zvolila som jemné farby. Ako podklad som zvolila fialkový 42 dress for a moment od Essence. Naň som urobila pásik pomocou Essence I like z kolekcie Blossoms etc..., biely pásik pomocou 407 Snow Motion! od Catrice, čiernou zdobičkou od Julie Rosse som nakresila pásiky a ešte som nakreslila žlté bodky pomocou 393 od S-he a červené bodky sú Kiss on top of the rock z noviniek Nail colour3 od Essence. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára