štvrtok 5. apríla 2012

14 day - flowers

Milujem kvety :) Najviac zo všetkých milujem slnečnice a tak bolo rozhodnuté, čo sa pokúsim dostať na moje nechty. Popravde, myslela som, že to bude zložitejšie, opak bol ale pravdou a behom chvíľky mi slnečnice rozkvitli na nechtoch :)

Ako podklad som použila dve vrstvy 56 got a secret od essence. Do horného rohu nechtu som pomocou 39 spicy essence multi dimension nakreslila hnedý trojuholník, z neho, pomocou novinky od Essence, ktorej som dnes neodolala a kúpila som ju špeciálne na túto príležitosť, Nail color 3 - dancing in the streets som nakreslila tri lupene, také hrubšie, oranžovo-červenej farby s drobnými trblietkami. Čím som vytvorila podklad pre chudšie zlato-žlté lupienky od zdobičky Juli Rosse. Chudšie preto, aby spodná vrstva bola vidieť. Tou istou zdobičkou som potom vybodkovala aj hnedý trojuholník a bielou zdobičkou som nakreslila čiary a bodky, aby sa slnečnica necítila tak osamelo :D Celé som to prelakovala top coatom od S-he.



Ako sa vám páči?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára