nedeľa 22. apríla 2012

22 day - inspired by song

Dnešné zadanie bolo podmienené tromi vecami:
  1. môj záujem zapojiť sa do súťaže značky Catrice na ich fb stránke, kto náhodou nevie, tak do konca mesiaca odmeňujú každý deň jeden nail art vytvorený za pomoci nových lakov
  2. bol u nás jarmok a klasické lízanky ma inšpirovali na vytvorenie tzv. hypnotize lollipop
  3. odškrtnúť ďalšie zadanie v mojom "31 day challenge", čo znamenalo skĺbiť tieto dva predchádzajúce body :) 
Lovila som v pamäti, akou pesničkou by som sa mohla inšpirovať. Ako prvá ma napadla pesnička Lollipop od Lil Wayna. Ale stále som dumala v akom klipe som ja len tie konkrétne lízanky videla a po úmornom premýšľaní zrazu záblesk...šak Katy Perry ft. Snoob Dogg California Gurlz. Keďže obe mám rada, tak vám ich sem pripájam obe :) 

Lil Wayne - Lollipop


Katy Perry ft. Snoob Dogg - California Gurls

A k samotnému dielu. Ako podklad som použila Snow Motion od Catrice a hypnotický efekt som vytvorila pomocou tenkého štetca kombináciou 830 Salmon & Garfunkel a 550 Marilyn & Me. Do stredu som ešte dala malú ozdôbku :) 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára