nedeľa 1. apríla 2012

12 day - stripes

Pre dnešné zadanie som sa rozhodla využiť niečo z mojich nových prírastkov. Inštinktívne som siahla po Gabriella Salvete č.106.

No a aby mohla byť úloha splnená, tak na čiarky som použila ozdobnú červenú lepiacu pásku na nechty. Kúpenú ju mám už dlhšie a tak dnes nastal čas, aby predviedla svoje čaro :)

Radosť s akou som ju vyberala sa vytratila v okamihu ako som ju chcela prilepiť na necht...tu nastal naväčší problém...ako ju tam mam vlastne dostať??? nápad č. 1 odstrihnem kúsok, nalepím a čo bude pretŕčať z nechtu to odstrihnem...no múdre, ale pre mňa nepoužiteľné... nožničky mám len s hrubým hrotom a treto mi kusisko pásky pretŕčal z každej strany...a aj vrámci šetrenia,  šak teda nechcem ju minúť na jeden raz, som radšej pásku lepila z kotúčika a na konci som ju presne podľa nechtu odstrihla...nemusím písať, že som mala obavy, aby som neoškrela aj podkladový lak. Kým som ale získala zručnosť nadávala som, že som radšej prúžky mohla nalakovať zdobičkami. Ale kto vedel, že mi toto zaberie toľko času? :D zas som raz doplatila na svoju lenivosť :)  Akoby som predvídala, keď som spodný lak nechala úplne uschnúť a neutrpel našťastie žiadnu ujmu, sama sa čudujem.
No ale späť k prúžkom... keď nájdete spôsob, ktorý vám vyhovuje prídete na to, že sú super :) dajú sa odlepiť bez toho, aby zanechali pruhy na laku a nalepíte ich bez väčších problémov znovu...a že ja som ich hádam aj 10 krát prelepovala, kým nadobudli požadovaný tvar :D a hlavne odporúčam nožničky s tenkým hrotom a ostré. Ja som pretŕčajúce konce zapilníkovala opatrne papierovým pilníkom.  No a samozrejme som dala aj top coat, konkrétne S-he :)

Tak čo poviete? aké máte vy skúsenosti s lepiacimi páskami??


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára