pondelok 23. apríla 2012

23 day - inspired by a movie

Mám veľmi veľa obľúbených filmov, hlavne medzi rozprávkami, rozhodnúť sa preto bolo dosť ťažké. Avšak Madagascar tu už bol spomínaný v  13.deň, dnes som sa rozhodla teda pre rozprávku s názvom Spongebob v nohaviciach. Dôvod? hlážky v češtine sú nezabudnuteľné a u nás najpoužívanejšie. :) Aspoň pre ukážku pár spomeniem, aj keď neviem či správne ("slipouše blbího buráka"; "spongebob, pro neptunovi necky, co tady deláš" ;"škoda, že tady spongebob není, aby si užil, že tady spongebob není"; "co to bude kluci, hořčice nebo kečup") samozrejme, kto neuvidí, nepochopí :D

Bola to pre mňa výzva, ale myslím, že až na tie oči, ktoré hlavne samotnému Spongebobovi trošku utekajú som spokojná. celkové lakovanie mi ani nezabralo príliž veľa času. Použila som laky (smer od malíčka po palec)Plangton840 Genius in the Bottle od Catrice, 51 French White od Maybelline, čierne zdobítko Juli Rosse, 830 Salmon & Garfunkel Catrice; Pán Krab: 51 French White od Maybelline, čierne zdobítko Juli Rosse, 02 I like z limitky Blossoms etc.. od Essence; Patrik: Ogre-the-top blue od OPI, čierne, červené a biele zdobítko Juli Rosse, 830 Salmon & Garfunkel Catrice; Spongebob: 393 od S-he, čierne, červené a biele zdobítko Juli Rosse, 840 Genius in the Bottle od Catrice. No a na palec som použila Ogre-the-top blue od OPI, 830 Salmon & Garfunkel Catrice a červené zdobítko Juli Rosse. 






Páči sa vám Spongebob?? Videli ste už tento film/rozprávku???

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára