utorok 3. apríla 2012

13 day - animal print

Tak na dnešné lakovanie som sa obzvlášť tešila, od začiatku som totiž vedela, že inšpiráciou preň mi bude postavička z rozprávky Madagaskar, ktorú určite nemusím nikomu predstavovať :) je to hrošica Glória. Pre túto príležitosť som použila podkladový lak 73 princess prunella od essence. Má krásnu hnedo-fialovú  farbu, pričom v druhej vrstve vyniká práve tá fialová. na to som veľkou špendlíkovou hlavičkou bodkovala oči : ružové bodky 36 enchanted fairy od Essence, tak, aby som ešte na koniec nechtu mohla tiež pomocou špendlíkovej hlavičky pridať bodku čiernym lakom hunt me if you can tiež od Essence. Na ňu som potom bodkovala bielko bielym french white od Maybelline a očko som dokončila zase čiernou bodkou. A nakoniec som namalovala čiernou zdobičkou Juli Rosse obočie.

Glória sa už pozerá z mojich nechtov :) A ktorá je vaša obľúbená postavička z tejto rozprávky?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára