štvrtok 30. augusta 2012

Veľké upratovanie... časť prvá

V jedno dopoludnie (ktorý deň to bol si fakt nepamätám) som sa po ani neviem akom dlho čase odhodlala KONEČNE spraviť si poriadok v mojich nechtových veciach. Dôvod? neskutočný bordel. Prečo? To Vám hneď vysvetlím. Niekedy takto pred rokom sme sa totiž sťahovali. Rodičovský byt som vymenila za vlastnú domácnosť s celkovým počtom osôb (vrátane mňa) TRI. 

Vtedy mi bolo v celku ukradnuté ako a s čím je čo zbalené, hlavne rýchlo do svojho (aj keď do podnájmu, kto zažil isto chápe, že aj to obrovská radosť). No a balenie mojej kozmetiky a vecí na nechty spočívalo v tom šupnúť ich do jednej tašky a prepraviť.


Nakoniec laky skončili v tomto kufríku. Je z Avonu, mám ho už strašne dlho,hádam aj 10 rokov aj keď tak nevyzerá :D Nepoužívala som ho nejak pravidelne, tak preto. No a teraz mi padol vhod. Poslednú dobu sa však jeho vnútro nebezpečne zapĺňa a rozhodujem sa ako vyriešim skladovanie lakov ponovom. Veď keď môžem mať komodu na náušnice, prečo by som nemohla mať ďalšiu na laky no nie? :D Stále v tom ale nemám jasno, ale určite Vám dám vedieť ako som to nakoniec vyriešila :)


Ako vidno na fotke, upratať tam veľmi nie je čo, resp. aj by bolo, ale akosi nie je kam :) Ale aspoň som lačiky vyvetrala a nafotila a z kufrík som zbavila prachu a rôznych omrviniek čo sa tam dostali. Takže poďme k tým lakom.

Biele:

S-he 120/025, Maybelline French White, Catrice 470 Snow Motion!

Červené:

                                Catrice 550 Marilyn & Me, S-he 121/190, Essence Nail Color3 03 Kiss on top of the rock
Čierny:

Essence 05 Hunt me if you can (Vampire´s love coll.)
Fialové I:

Essence 42 dress for a moment, Essence 36 Enchanted Fairy, Gabriella Salvete 157, Essence Show your feet 16 Miss lavender, Essence 08 Dopey (Snow White coll), S-he 612/333, Rimmel 400 Starlet, NYC 264 Lincoln Square Lavender
Fialové II:

S-he 612/376, Bell Magic coll. 2, NYC 247 Prince Street, Maybelline Dark Plum, Essence 73 Princess prunella, S-he 612/384, S-he 612/434
Hnedé:

Catrice 060 Mona lisa is staring back, Essence 32 Gold Rush, Max Factor Angel Nails, Gabriella Salvete 156, Catrice 230 Clay-ton , my hero, Essence 71 Trendsetter, S-he 612/417, Essence 39 Spicy (Multi dimension coll.), Catrice 840 Genious in the bottle
Modré:

Essence 06 Sleepy (Snow white coll.), Essence 02 I like (Blossoms etc...), S-he 612/399, Editt, Miss Sporty 305, Opi Ogre-the-top blue, Essence 76 Hard to resist
Oranžové:

Catrice 830 Salmon & Garfunkel, Catrice 030 Meet me at coral island, Maybelline Coral Rose, Avon Delish, S-he 121/180
Ružové:

Essence Mashed Beries (fruity coll.), OPI Por favor, Nail Polish Bubblegum 35, Sally Hansen Fuchsia Bling Bling, S-he 612/372, Miss Sporty 302, Rimmel 021 Magenta Magic, S-he 612/467, Gabriella Salvete 152, S-he 612/304, S-he 612/465
Šedé:

Essence 56 Got a secret, Essence 04 The Dawn is broken (Vampire´s Love coll.), S-he 121/335, S-he 612/466
Zelené:

Essence One kiwi a day.. (Fruity coll.), Catrice 390 Easy Peasy, Lemon Squeezy!, OPI Who the shrek are you?, S-he 121/305, Moda 194, S-he 612/428, S-he 612/469, OPI Jade is the New black
Žlté:

OPI Fiercely Fiona, Gabriella Salvete 106, S-he 612/393, OPI The "it" color
Trblietkové Toppery:

S-he 612/ 455, Essence make it golden, S-he 612/450, Essence glorious aquarius, NYC 105 Lights-Camera-Glitter, OPI Nothin´mous´bout it, Essence Evil Queen (snow white coll.), S-he 612/438, Essence time for romance, Essence circus confetti,  Essence disco disco
Crackovacie, Stamping a Magnetický:

Essence Stamp me! silver, Essence Stamp me! white, Essence magnetický 03 magic wand!, Avon Black mosaic effects, Lei Wen červený ckackovací, Essence Crack me!blue
Pomocníci na manikúru:

Essence Matt Top Coat, Gabriella Salvete Base coat, Avon Strong results Posilňovač nechtov, Essence Gel-Look Top coat, Essence Fruity Top Coat, Avon Gel na nechtovu kožičku s vitaminom C

Takže zbierku mojich lakov som vám predstavila, keď nerátam pomocné lačiky tak ich mám 87. A čoskoro čakajte podobný článok o veciach ktoré mám na nail art aj tam som "oprášila pavučiny" :D 

2 komentáre:

  1. já mám laky jen tak poházené na poličce, už začíná být značně malá :D ale taky si plánuji koupit nějakou komodu, skříňku.. něco, kam by se mi to všechno vešlo.. a hlavně.. ještě aby nějaké volné místo zbylo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jaa si tiež chcem niečo kúpiť, lebo ich mam iba v takej krabici od topánok obalenej baliacim papierom a už sa mi sčucháva :D ......... ináč pekná zbierka :) ja mam o trošku menšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť