streda 8. augusta 2012

Ombre nails

Určite ste ich už zaregistrovali na rôznych blogoch, tak ako ja. Zo začiatku sa objavovali ombre pomocou špongiovej techniky, ktorej som moc na chuť neprišla, ako ste mohli vidieť pri mojej 31 day challenge. Takže tento spôsob sa mi určite páči viac :D
Priznám sa, nie som zvyknutá nosiť na každom prste iný lak, ale má to niečo do seba a dokonca sa mi to aj celkom páči :D  Takže po dôkladnom preskúmaní mojich lakov, som nakoniec vybrala odtiene ružovej. Na malíčku je french white od Maybelline, tento biely lak je z mojich bielych podľa mňa TOP , stačí jedna vrstva a kryje dokonale. Prstenník zdobí Salmon & Garfunkel od Catrice. Od rovnomennej značky som použila aj Meet me at the coral island a to konkrétne na prostredník. Ukazovák je namaľovaný 372 od S-he a palec má 465 takisto značky S-he.




Ako ste na tom vy? skúšali ste už Ombre manikúru?


2 komentáre:

  1. táketo ombre nechty som ešte nemala... možno raz :) pekné to je :)

    OdpovedaťOdstrániť