štvrtok 2. augusta 2012

NYC 247 Prince Street

Dnes som si po dlhom čase upratovala laky v mojom kufríku a prišla som na to, že najviac lakov mám vo fialovej farbe a v tesnom závese sú ružové laky. A samozrejme, že keď chcem nejaký nový lak siahnem zas po týchto odtieňoch, nie aby som si kúpila takú farbu, akú ešte nemám :D aj vy máte podobnú farebnú chorobu??? Inak tomu nebolo ani pri kúpe laku, o ktorom chcem písať.

Pre dnešný článok som si vybrala môj v poradí tretí lak od značky NYC. Zaujal ma práve odtieň 247 Prince Street. A čo konkrétne ma oslovilo, okrem toho, že je fialovej farby?
Nejde len tak o hocijakú fialovú. Táto je ozvláštnená metalickým odtieňom. Jeho krémovú konzistenciu  dopĺňajú jemné zlaté trbliety. Krásne kryje už v prvej vrstve a schne super rýchlo, ako to je uvedené aj na obale fľaštičky. Lakuje sa s ním super a priznám sa, že laky tejto značky určite u mňa ešte uvidíte, keďže sa s nimi pracuje skvele, cena je viac ako prijateľná (1,99) a výdrž je optimálna. Mala som ho tri dni a stále držal perfektne. 

Použila som ho v kombinácii s Essence Sleepy z limitky Snow White. Myslím, že tvoria skvele zohranú dvojku, čo poviete?


denné svetložtýzg 


2 komentáre:

  1. oba tieto laky máám a sú úžasné a ty si ich super skombinovala, mňa by to nenapadlo dať tieto dva dokopy :)....

    OdpovedaťOdstrániť