piatok 31. augusta 2012

Novinky August

Tento mesiac som zase neodolala a kúpila som si laky. Oslovila ma kolekcia Ready for Board od Essence. Nebola však dostupná v každej DM ako ostatné limitky, ale len vo vybraných. No a samozrejme v tej u nás nebola, ale Trenčín zas nie je od nás ďaleko takže vybrala som si tieto:

1. Via airmail
2. zlupovací lak

Tak isto aj výpredaje Essence lakov som si nemohla nevšimnúť:
Z lakov Color & GO:
- 43 where is the party?
- 60 fateful desire

A ešte lak Nail Color3:
- 05 boys are back in town

Tento mesiac ma zastihli aj novinky od Essence:
 - 119 boho chic
- 05 café olé

A nakoniec z DM taštičky za 70 bodov sa mi ušiel lak Catrice 010 Dance like a prima Ballerina

Aby som nezabudla tak ešte popri nákupoch do domácnosti v BA Ikei som si odskočila do PUPA a neodolala som laku 511 Seharse Orange z letnej kolekcie za 1,95


1 komentár:

  1. super nákupy! škoda, že ready for boarding nie je u nás, tiež by som si kúpila modrý.... a ten oranžový colour and go je krásny, taká farba akurát na jeseň :)

    OdpovedaťOdstrániť