nedeľa 5. augusta 2012

Gabriella Salvete 152

Lak, ktorý Vám dnes predstavím, sa na mňa usmieval vo výpredajovom košíku, vyšiel ma ani nie euro, no nekúp to. A ešte bol v jednej z mojich obľúbených farieb (mohli ste čítať tu) Keďže podobný "nemám", neváhala som s kúpou ani minútu. 
Toto leto u mňa zaručene vedie fuksiová farba:) A tento lak, nie je len tak hocijaká fuksia, obsahuje krásne šupinky, ktoré odrážajú svetlo a robia tento lak neodolateľným. Pripomína mi ríbezľový lekvár, taký ešte nestuhnutý, keď sa varí v hrnci :D V prvej vrstve je to s krytím bieda, v druhej je to už lepšie ale aj tak presvitajú končeky. Dôvodom však bude asi vodovejšia konzistencia.




A ozvláštnila som ho kvetinkovými nálepkami. 


Akú farbu laku preferujete v lete vy??

1 komentár:

  1. jééj krásne si ho obzvláštnila :) ja som si tiež kúpila od GS lak za necelé euro v 101tke :) tiež mam o ňom článok akurát teraz, ak chceš mrkni :) .... len tá moja farba je taka o ničom, celkovo tie farby u nás mali nič moc a túším ten čo mám bol pre mňa ta naj voľba, inak tmavosivé a tmavomodré farby a také som nechcela :)
    a pozývam ťa aj na moju giveaway ak chceš :)
    http://nailsbytonkiss.blogspot.sk/search/label/giveaway

    OdpovedaťOdstrániť