štvrtok 23. augusta 2012

OPI Nothin mouse bout it

Tento lačik je z kolekcie Minnie Mouse, ktorá sa u nás začala predávať myslím že niekedy v polovici júna. Obdivovala som ju však na zahraničných blogoch už oveľa skôr. Nepopieram, najradšej by som mala všetky štyri odtiene :D Veď sú v mojom obľúbenom odtieni, ružovom.
Po dôkladnom zvážení, som sa nakoniec rozhodla len pre nadlak so srdiečkami Nothin mouse bout it. Objednávala som ho z Ebay.com, kde ma aj s poštovným vyšiel cca 8 eur a ani nie za 3 dni som ho už mala doma.
Srdiečka sú dlhé asi 4mm a plávajú si v ružovkastom laku redšej konzistencie. Okrem toho obsahuje tento lak farebné šupinky, modré, ružové, zlaté, oranžové, záleží z akého uhla sa pozeráte a za akých svetelných podmienok. 
Ako podklad som použila fuksiovo-ružový Rimmel 021 Magenta Magic, metalický s odleskami do fialovo modra. Dala som dve vrstvy a na ne som nalakovala už spomínaný srdiečkový topper od OPI. Treba sa s nimi trošku pohrať kým začnú poslúchať :) ale nakoniec sa mi podarilo na každý necht dostať 4, viac som nechcela, aby z toho nebol gýč. Aj keď niekomu sa môže už samotný lak tak zdať, ale ja som sa do neho zamilovala. Odlakovával sa v celku rýchlo, čakala som väčší boj :D 





Čo naň poviete? 

1 komentár:

  1. Ahoj, moc ráda bych Tě ještě pozvala na moji právě probíhající GA u mě na blogu.
    http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/08/my-birthday-giveaway.html
    Dnes a zítra je poslední možnost se zúčastnit, než GA ukončím a vyhlásím vítězku.
    Třeba budeš mít chuť zkus své štěstí, pokud jsi tak už neučinila. :)
    Možná jsem Tě i pozvánkou trošku potěšila a co víš, možná budeš mít při losováí štěstí! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť