piatok 17. augusta 2012

Caviar manikúra

Asi Vám nemusím predstavovať túto manikúru. Ja osobne som o nej čítala nejako na začiatku jari myslím. Vtedy som ju zaradila na môj nechtový zoznam. Na ňom mám rôzne druhy nail artu, ktoré by som rada vyskúšala na svojich nechtoch. 
Najskôr som mala problém zohnať tie farebné gulôčky. No teda problém ako problém...Rozmýšľala som z ktorej stránky si ich objednám, akej farby a nakoniec zhodou okolností som sa pustila do veľkého upratovania a pri dôslednom upratovaní mojich "harabúrd" na nechty som zistila, že jednu dózičku tohto kaviáru mám aj doma :D Od známej, ktorá prestala pár rokov dozadu s nechtami a dala mi pár ozdôb, vtedy som nevedela ešte na čo by som tieto malilinkaté guličky použila, tak som ich založila do krabice a teraz nastal konenčne ich čas :D No a nakoniec ostávalo už len napozerať na videu ako to celé vlastne funguje :D 

Keďže boli modrej farby, ako podklad som použila OPI ogre-the-top blue, len jednu vrstvu. Na pravej ruke som trošku zazmätkovala, nalakovala som nechty a šup na ne kaviár a už pri treťom nechte nechceli držať. Tak som to začala robiť tak, že som nalakovala necht a posypala guličkami hneď. No a s výsledkom som nadmieru spokojná :) Aj keď na druhý deň pomaly začali guličky opadávať a nachádzala som ich všade po byte. A to som na vrch dala ešte veľkú vrstvu top coat gel-look od Essence.





Ako sa vám páči môj dnešný pokus? skúsili ste už kaviárovú manikúru aj vy?

2 komentáre:

  1. Vyzerá to veľmi dobre ale viem, že ja by som sa bála, aby mi všetky tie perličky nepoodletovali a stále by som to kontrolovala :P

    OdpovedaťOdstrániť