piatok 14. decembra 2012

štrnásty deň - Vianočné svetielka

Ako fakt si vianočný stromček bez nich neviem predstaviť. Čím viac tým lepšie :) Ja som tento rok stavila na biele, ktoré majú 8 rôznych spôsobov svietenia a k nim som si ešte objednala farebné cencúle, ktoré hádam do Vianoc dorazia (objednávala som ich cez môj obľúbený ebay od číňancov). Inak v rannej šou vo funradiu hovorili, že nejakí vedci vypočítali, že optimálny počet svetielok na stromček sa dá jednoducho vypočítať, keď číslo Pí, teda 3,14 vynásobíme výškou stromčeka a dostaneme, koľko centimetrov svetielok potrebujeme. Takže my máme 180 cm vysoký stromček a potrebovala by som minimálne 565 cm svetielok. Moje majú 10 metrov, takže pohoda :D
No ale späť k štrnástemu zadaniu. Klasická francúzska manikúra, pomocou mojej najobľúbenejšej bielej French White od Maybelline, doplnená o farebné svetielka. Čiernou zdobičkou Julie Rose som nakreslila reťaz a žltou, zelenou, modrou a červenou zdobičkou Nail Star som dokreslila svetielka. Druhý deň bez foťáku, ospravedlňujem sa. Zajtra konečne domov a už budú aj krajšie fotky. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára