nedeľa 9. decembra 2012

deviaty deň - sviečka

Milujem sviečky. Celoročne, nie len v tento vianočný čas. A úplne najviac rôzne voňavé, tvarované, hlavne farebné. V takýchto obchodoch dokážem stráviť aj pol dňa pri výbere. No a potrpím si aj na tom, aby neboli len tak postavené na poličke, ale pekne naaranžované. 

Naposledy, keď som obzerala ponuku adventných vencov, zaujala ma prútená, nazvala by som to lodičkou, nastriekaná striebornou farbou. Hneď som si predstavila akoby som tam naaranžovala veľkú sviečku,nejaké tie ozdoby, už aj miesto som mala vybraté, kde ju v byte dám. Jediné, čo na nej nebolo pekné a odradilo ma od kúpi bola cena, stála totiž cez 20 eur, čo mi prišlo trochu dosť, keďže by som musela dokúpiť pár ozdôb do nej. Ani som si ju neodfotila, čo ľutujem, lebo keď som tam bola neskôr, už boli vypredané. Som si pripadala ako v tej reklame s Dianou Mórou na tú poisťovňu :D 

No ale už som objavila v ľudovke niečo podobné a oveľa lacnejšie, budúci týždeň plánujem absolvovať posledné nákupy, darčekové a výzdobové, ak sa podarí a zoženiem čo chcem, pridám foto :) 

Ale kam som sa týmto celým chcela dostať je to, že som si podobnú lodičku nakreslila aspoň na nechty. Veď ak ste čítali nejakú motivačnú knihu, tak ak po niečom strašne túžite, treba si to dať na viditeľné miesto a tváriť sa akoby to už bolo vaše, tak uvidíme :D 

Takže ako základ som použila Fateful Desire od Essence. Bielou zdobičkou Nail Star som nakreslila sviečku, na plamienok som použila žltý kamienok. Moju vytúženú prútenú lodičku som nakreslila striebornou zdobičkou Nail Star no a ozdoby na nej sú zelená zdobička Juli Rosse a fialový kamienok. 





A ukážem vám zatiaľ aspoň naposledy naaranžovanú sviečku. Viem, nič výnimočné to nie je, ale veľmi pekne to ukáže na poličke v obývačke.


2 komentáre: