piatok 7. decembra 2012

siedmy deň - snehuliak


Sneh sa nám tu pomaly roztápa, ani snehuliaka sme nestihli postaviť nášmu drobcovi. Do Vianoc hádam napadne ešte aspoň pár centimetrov.  To však nebráni v tom, namaľovať si ho na nechty a tým splniť siedme zadanie z Vianočného 31 day challenge-u.

Na začiatok som nechty nalakovala dvomi vrstvami šedého laku Got a secret od Essence. Po uschnutí som bielou zdobičkou Nail Star, pomocou vrchného pera nakreslila trochu čapatých snehuliakov skladajúcich sa z dvoch „snehových“ gúľ a ešte aj padajúce snehové gule, na dotvorenie atmosféry. No a nakoniec som červenou zdobičkou Julie Rose šupla snehuliakovi nos a gombíky a čiernou zdobičkou Julie Rose zase uhlíkové oči  a ruky.  Aby som nezabudla, použila som aj nálepky v tvare snehových vločiek. 



     

2 komentáre: