streda 2. januára 2013

A články môžu pokračovať... Vianočné novinky

Po dosť dlhom čase sa vám opäť ozývam...Mali sme menšie problémy s internetom. Náš pôvodný mobilný internet nemal signál odkedy sme sa presťahovali, takže sme ho museli zrušiť a poobzerať sa po niečom inom. Už sme si mysleli, že internet tu je začarovaný (a to nebývame na nijakej pustatine), keď nakoniec po dlhých patáliách a vybavovačkách nás dnes konečne zapojili a fungujeme.

Moja vianočná 31 day challenge skončila teda predčasne, nie len však kvôli internetu ale aj kvôli času (varenie, vypekanie, nákupy, chystanie a pod.).

No ale už som späť aj s chuťou písať ďalej :)

Najskôr by som Vám všetkým chcela popriať všetko dobré do Nového Roka a nech sa vám splní po čom najviac túžite a samozrejme, nech Vás aj ďalej baví čítať o mojich nechtových počinoch :D

No a hneď pripájam aj foto vianočných darčekov.

Sally Hansen 320- Raisin the Bar a China Glaze Pure Joy

Aj ja už vlastním kufrík na lakovacie serepetičky :) konečne všetko pekne pohromade, až na to, že je úplne plný, takže asi som mala Ježiškovi napísať rovno o dva :P



4 komentáre:

  1. Ooo, takový kufírek by se mi taky hodil! Každý den bych si v něm hrabala a rovnala :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem, tiez sa z neho straaasne tesiiim. raz som ho ukazala mojmu chlapovi a cuduj sa svete som si ho nasla pod stromcekom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Perfektný kufrík, určite si jeden aj ja zaobstarám ;) - ďakujem za inšpiráciu :)) chrissysboutique

    OdpovedaťOdstrániť