štvrtok 6. decembra 2012

šiesty deň - Mikulášska čiapka

 A máme tu šieste zadanie, Mikulášsku čapičku. Ako podklad som sa rozhodla použiť Catrice 830 Salmon & Garfunkel. Na biele špičky som dala Catrice 470 Snow Motion!. No a nakoniec som červeným zdobítkom nakreslila čiapku, obkreslila som ju čiernym zdobítkom a brmbolec som dokreslila bielym zdobítkom. A čiapka je hotová. Čo je pre mňa čudné, ešte stále ma táto Vianočná lakovacia výzva baví. Ráno vstávam s tým, že si pozriem zadanie pre daný deň, uvažujem aké laky použijem, akým spôsobom. 


Aké nádielky ste si našli v topánkach? U nás chodil Mikuláš už včera večer a hneď si aj pozeráme čo nám doniesol. Asi som poslúchala, lebo som si našla plno sladkostí :) Lak tam nebol, ale hádam pod stromčekom by som nejaký mohla nájsť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára