sobota 12. mája 2012

Verry Cherry

Konkrétne tento lak z poslednej limitky od Essence nie je môj, požičala som si ho od sestry. Keď sa limitka Fruity od Essence dostala do predaja, pri rozhodovaní sa, ktorý lak (resp. laky) si z nej kúpim, som sa v rozhodovaní medzi Very cherry alebo Mashed berries priklonila práve k tomu druhému, Mashed berries. Samozrejme som si ale v predajni povedala, že sa pre ten "čerešňový" ešte vrátim :D 

Moje predsavzatie, že si kúpim len dva, skoro stroskotalo, stačil krátky pohľad na laky v predajni :)  Ešte že sestru začala laková mánia chytať tiež a tá si kúpila práve Very cherry. Samozrejme, že som ho musela vyskúšať :)

Lakovanie bolo úplne super. Koniec koncov s lakmi od Essence doteraz nemám žiadne problémy. Pastelová staroružová je úchvatná a veľmi trendy. A nie je to len taká obyčajná ružová, odsahuje drobnučké strieborné odlesky. Čo ma však oslovilo na tomto laku najviac, sú fialové trblietky. Dosť som sa bála, či pri lakovaní nebude problém dostať ich v hojnom počte na necht. Poznáte to, keď ich musíte naháňať po fľaštičke. Pri tomto laku tento problém zaručene nehrozí. 

Nalakovala som dve vrstvy, kryje celkom dobre, po troch dňoch som už ale mala ošúchané špičky. "Tešila" som sa na odlakuvávanie, predsa len trblietky sú trblietky, ale išli pekne dolu, bez veľkej námahy a drhnutia :)


Názov laku ma inšpiroval zároveň aj k nail artu čerešničiek. 




5 komentárov:

  1. jééj krásny, ja ešte nemám ani jeden z tejto zbierky, a asi ani nebudem mať, sa teším na tú druhú limitku o snehulienke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám ten jahodový :3 je fakt krásny, aj tento

    OdpovedaťOdstrániť