pondelok 28. mája 2012

catrice salmon & garfunkel

Aj kúpa tohto laku bola podmienená súťažou na fb stránke značky Catrice. Keď som si nové odtiene prezerala  na nete, priznám sa tento ma ničím neohúril, dokonca aj v drogerke som ho prehliadla. No hneď ako som ho uvidela u jednej kočky na súťažnej fotke (v spomínanej súťaži), už som vedela, že ho musím mať :)

Salmon & Garfunkel je jemnučkej marhuľovej farby. Má hustejšiu konzistenciu, preto treba trochu viac dávať pozor pri lakovaní na kožičku okolo nechtov. Asi by stačila aj jedna vrstva, kryla dostatočne, ale dala som dve, pre istotu :)  
Čo sa týka nového štetca, stretla som sa s mnohými negatívnymi komentármi naň, mne osobne však vyhovuje. Všetko je podľa mňa len o zvyku.Kedže so starým štetcom mám tuším len dva alebo tri laky, aj preto mi to asi tak nevadí.





2 komentáre:

  1. jéj, krásne si ho doplnila tým červeným lakom :) ......... ináč mám super blog, prezrela som si aj staršie články a fakt úžasne robíš nechty :) .......... možno i ja raz budem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem pekne :) urcite, ved staci len chciet ;)a drzim palce

    OdpovedaťOdstrániť