piatok 25. mája 2012

Jen červená to může být ...

Dnes máme stretávku. Po piatich rokoch zo strednej. Teším sa moc. S väčšinou sme sa nevideli od maturít. 
Nastal však podstatný problém. Čo si oblečiem a čo "oblečiem" svojim nechtom. Pri riešení prvého problému som strávila pol dňa. Veci rozhádzané po celej izbe a aj tak som nevedela čo si oblečiem. Z jedného veľkého problému som vyselektovala tri malé, tri outfity medzi ktorými som sa nevedela rozhodnúť (aby som bola presná tak najskôr ich bolo 6, ale v troch z nich som sa necítila dobre, takže ostala len polovica). Nakoniec som ich pofotila a rozposlala mailom kamoškám. Jednoznačne sa zhodli (aj s mojim chlapom) na červených šatách s mašľou z Terranovi a k tomu čierne sačko. 

No veď dobre...dilema číslo dva, čo s nechtami? Otvorila som kufríček s lakmi a prehrabávam sa...( ešte že laky sú maličké a nezaberú celú izbu ako oblečenie :D ) Písala som, že červené nechty nenosievam...no ale padol mi do oka práve červený Essence nail colour 3 kiss on top of the rock, jedna z mojich aprílových noviniek, o ktorom som Vám ešte nepísala. 

Ide o dvojlak, tohtoročná novinka od Essence. Na jednom konci s názvom kiss on top of the rock je červená, veľmi sýta až krvavá, by som povedala, úplne stačí jedna vrstva a kryje dokonale.


Na konci druhom menom dancing in the streets je štýlový top coat oranžovej farby s veľmi drobnými trblietkami skôr šupinkami, ktoré menia farby. Zo zlatej sa pri pohybe zmenia na ružové až fuksiové.
Určite odporúčam dať aj top coat. Červená je fajn, ale naneseným dancing in the streets sa zmení na vášnivú červenú, priam ohnivú. Trochu mi to fakt pripomína plamene :D. Som úplne fascinovaná. Táto kombinácia je fantastická.






2 komentáre:

  1. tak snad si sraz užijete!:)
    červená je prostě klasika:) tento lak mám taktéž doma a hrozně se mi s těma šupinkama líbil!

    OdpovedaťOdstrániť