nedeľa 20. mája 2012

letný leopard

Keďže sa zase ozvali letné teploty, konečne, teplé farby na nechtoch nemohli u mňa chýbať :) Odhodlala som sa konečne siahnuť aj na laky od OPI, ktoré som dostala ešte v apríli. Toľko som sa na ne tešila a doteraz  som ich ale akosi prehliadala v mojom kufríku ani neviem z akých príčin :D 

Zvolila som si teda OPI Fiercely Fiona zo staršej kolekcie Shrek z roku 2010. Je krásnej slabo žltučkej farby, do ktorej primiešali trochou zelenej. Aj keď vo fľaštičke vyzerá, že je hustý, opak je pravdou. Vodová konzistencia spôsobila, že prvá vrstva nekryla vôbec, takže dve sú nevyhnutnosťou. Myslím, že aj tri by neboli vôbec od veci, ale mne sa už nechcelo :D  Čo sa ale výdrže týka tak úplne na jednotku z hviezdičkou. Po troch dňoch ani náznak opotrebenia, až na štvrtý sa pomaly špičky začali ošúchavať, ale minimálne. 


A na nail art leoparda som použila oranžový S-he 121/180 čiernu zdobičku Julie Rosse



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára