utorok 15. mája 2012

catrice - Marilyn & Me

Už som tu spomínala, že na fb stránke Catrice prebiehala posledné dva aprílové týždne súťaž, ktorá spočívala v nail arte pomocou lakov tejto značky. Čo znamenalo, že som mala dôvod na nakupovanie :)

Do oka mi padol práve Marilyn & me, aj keď priznám sa, červeným nechtom neholdujem. Ale bude to asi tou  krvavo červenou farbou, ktorá ma na ňom upútala a nemohla som od nej odtrhnúť oči. Alebo žeby na mňa zapôsobili tie malé červené trblietky, ktoré v ňom plávajú? Skôr asi kombinácia oboch, každopádne som ho musela mať :)

Vo fľaštičke vyzerali spomínané trblietky tak úžasne, no na nechtoch zas až tak nevynikli. Dokonca ich môj foťák ani poriadne nezachytil. Ale keď sa veľmi posnažíte a zadívate sa, nájdete ich tam v podobe malých bodečiek. Toto sú dve vrstvy bez top coatu. Prvá vrstva nekryla moc dobre.


Prehodnocujem svoj postoj k červeným nechtom :) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára