nedeľa 6. mája 2012

30 day - inspired by a tutorial

Popravde, mám dosť dlhý zoznam videí s postupmi rôznych nail artov, ktoré plánujem vyskúšať. Medzi prvými , ktoré som si ešte na začiatku môjho "ošialu" (tak to volá môj chlap :) ) okolo nechtov uložila do záložiek, bolo práve toto, ktoré som použila pre dnešné zadanie. A napadlo ma práve vtedy, keď som rozkrajovala melón, na ktorý som dostala poobede chuť :)

Použila som ako podklad ružový OPI por favor od OPI, zelený pásik som nakreslila za pomoci Who the shrek are you? tiež od OPI no a detaily som dokreslila pomocou zdobičiek bielej a čiernej od Juli Rosse. 
Celkom ma táto farebná kombinácia dostala. Na leto ako stvorená :) 


No a postup nájdete tu:

1 komentár:

  1. tie farby sa krasne doplnaju, super!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť