štvrtok 31. januára 2013

Velentínska manikúra

Ešte len prednedávnom sme si štngali šampanským, pripíjali na šťastný Nový rok a už máme za sebou koniec Januára. V kvetinárstvach sa vytratili Vianočné ozdoby, ktoré vystriedali jarné kvetinky a v neposlednom rade sa všade začali množiť srdiečka. Veď Valentín je už skoro tu. Áno viem, lásku by sme si mali vyznávať po celý rok a nie len jeden deň v roku a blá blá... Ale je to každého osobná vec, či tento sviatok uznáva alebo nie :) Ja patrím k tej prvej skupine a môj priateľ tiež a dobrovoľne :) 
No a tak si myslím, že je najvyšší čas pripraviť aj nechty na túto romantickú udalosť. :) 

Mali by byť splnené tieto kritériá:
1. červená farba, toletovaná je aj ružová farba
2. srdiečka - veľmi veľa srdiečok
3. gýčové prevedenie povolené ( medvedíky, mačičky či rôzne iné zvieratá so srdiečkami a rôzne iné valentýnske nálepky)

Ako podklad som použila  ružovučký OPI A rose from the Dead -z kolekcie So-So-Skullicious. Naň som potom nalakovala srdiečkový topper OPI Nothin´mousie´bout it. Okrem prstenníka, na ten som dala 121/335 od S-he a pomocou platničiek Essence som naň vytlačila LOVE.





2 komentáre:

  1. Nejako v predstihu, nie? :) My s priateľom veľmi Valentína neoslavujeme, pôjdeme sa len niekde dobre napapať a to je všetko :) Vždy ma však baví robiť valentínske manikúry, tento rok akurát ešte ani netuším, čo vymyslím :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ked uz moze byt Valentin v obchodoch tak uz aj na nechtoch :D my panujeme tiez len nejaku veceru...No ja sa uz tesim co vymysis ty :)

      Odstrániť