pondelok 21. januára 2013

V- éčková manikúra

V poslednej dobe pociťujem  že prechádzam akousi tvorivou krízou alebo ako to nazvať. Podstata spočíva v tom, že nie som schopná vytvoriť na svojich nechtoch absolútne nič. Maximálne si nalakujem nechty jednou farbou a skončila som, v tom horšom prípade mám nechty len tak "naprírodno". Preto príspevok na blog uverejňujem raz do týždňa, aj to nad ním začnem premýšľať až vtedy, keď si náhodou všimnem dátum poslednej publikácie. A vôbec mi to nevadilo a ani som si to akosi neuvedomovala, kým si aj moje okolie nevšimlo, že nechty nemám nalakované. :D  

Viem, niekomu sa môže zdať, že na tom predsa nič nie je. Ale kto neprepadol lakovacej vášni, toto nikdy nepochopí. To len na okraj, mala som potrebu to napísať :)

No a dnes som náhodou po dlhom čase dostala chuť lakovať nechty a dokonca neostalo len pri jednej farbe. Výsledok sa mi celkom pozdával, tak sa s ním podelím aj s vami :) A pritom práve dnes má byť  paradoxne najdepresívnejší deň roka. Ako ste ho prežili vy? 

Ako podklad som použila Catrice Snow motion! a na vrchu S-he 612/384. Musím povedať, že bielemu Catrice neviem prísť na chuť. Prvá vrstva je s medzerami, druhá je o niečo lepšia. Keď ale chcete vrstviť, tak ako ja, schnutie je v nedohľadne. Ja som čakala hodinu, mala som pocit, že dostatočne vyschol a nalakovala som modro-fialový S-he a čakala ďalšiu hodinu. Aj tak sa mi potom otlačili aj ošúchali nechty., aj keď som nič zložité nerobila. No čo už.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára