piatok 25. januára 2013

Ruffian manicure in Pink

Neviem či ste si to aj vy všimli, ale na blogoch momentálne prebieha boom ružových lakov. Nie však hocakých. Prevládajú skôr nude odtiene, prípadne jemná bárbinovská ružová v kombinácii s trblietkami od výmyslu sveta, aplikované či už na celý necht alebo len na končeky. Priznávam, že aj mňa táto kombinácia fascinuje, vlastne ste ju mohli vidieť aj u mňa (TU)

No a čo vznikne spojením anjelských nechtov s ružovým krémom??? Predsa Ruffian manicure. Ako? Použitím Angel Nails od Max Factor a Pink Cream od Avonu. Neveríte?Tu je dôkaz :)




P.S. Nie prúžky na manikúru som nepoužila, z nejakého dôvodu moc lepia a odliepali mi aj spodný lak.

2 komentáre:

  1. Úplne mi to pripomenulo moju silvestrovskú manikúru :) Takéto baby pink odtiene sa mi veľmi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť