utorok 5. februára 2013

132 Gabriella Salvete


Po dlhšom čase opäť nejaký ten nový lačik pribudol do mojej zbierky. Odkedy sme sa presťahovali z mesta, tak mám obmedzené možnosti dostať sa do obchodov. No a keď už som sa tam dostala akurát mali u nás zľavy na laky Gabriella Salvete a mňa zaujal lak číslo 132

Musím povedať, že už to, že ma oslovil v predajni musela byť láska :) Lebo po nalakovaní som neschopná slova ostala na svoje nechty hľadieť hodnú chvíľku, kým mi došlo, že by som s tým mala prestať, aby priateľ náhodou nezačal žiarliť :D Neskutočne nádherný lak, až nemôžem uveriť, že tak dlho som okolo neho dokázala chodiť a nevšimnúť si ho. 
Mala som pocit, že pôjde o oranžový odtieň s trochou červene v spojení so zlatými trblietkami. No až pri lakovaní si všimnete, že ten oranžový efekt vytvára sýta ružová farba v kombinácii práve už so spomínanými zlato-oranžovými (miestami tam vidím aj červené) trblietkami. 
Veľa asi urobil fakt, že som ho lakovala večer, pri umelom svetle. Takže trblietky sa doslova roztancovali na mojich nechtoch.
V prvej vrstve trochu vykúkali končeky ale druhá už doladila všetky nedokonalosti.








3 komentáre:

  1. Veľmi pekná farba :) Ani sa ti nečudujem, že si sa do nej tak zaľúbila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný je! Nemôžem si pomôcť ale mňa tá Gabriella úplne dostala! Už vidím, ktorý si nabudúce ulovím! :)

    OdpovedaťOdstrániť