piatok 22. júna 2012

OPI - Jade is the new black

A po dovolenke, hurá opäť k písaniu článkov :)

A dnes predstavujem zatiaľ posledný z mojej zbierky OPI lačíkov a ním je Jade is the new black.

Priznávam, že podobná zelená sa u mňa nenachádza a keby nebola súčasťou šesť balenia, sama od seba by som si ho asi nekúpila. Na mňa príliš veľa zelenej a veľmi silnej zelenej :) Asi preto som si ho nechávala až na koniec. Pripomína mi žaby,močiare, vodníkov a všetko s tým spojené. Prirovnala by som ho aj k tým veľkým zeleným lopúchovým listom. Taká to je zelená. Ale keď som si ho nalakovala na nechty bola to láska :) Úplne stačila jedna vrstva a výsledný efekt bol úchvatný. Za čo môže jeho krémová konzistencia. Myslím, že tento lak mojim nechtom jednoznačne pristane :)




No a aby som nevyšla z cviku, šupla som tam aj nejaký ten nail art, kvetinkový.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára