piatok 1. júna 2012

Mashed berries

Dnes sa Vám predstaví môj posledný lak z Essence kolekcie Fruity. Cukríkovú ružovú môžem, a to v každej podobe. Veľmi mi pripomína  práve cukríky marshmallow :)
Mashed Berries dopĺňa trojicu trblietkových z tejto limitky, o predchádzajúcich dvoch som písala v článkoch (Verry cherry a One kiwi a day).
A Práve Mashed Berries je mojím obľúbencom z tejto trblietavej trojky. Trblietky v ňom sú veľmi letnej fuksiovej farby, čím výborne dopĺňajú ružovkastú farbu laku a samozrejme sa mi chcelo aj von z fľaštičky v hojnom počte na návštevu na moje nechty :D
Lakoval sa super, rovnako ako obaja jeho bratia. S čím som mala problém bola výdrž, ktorá ma dosť prekvapila. Postup lakovania rovnaký ako aj pri dvoch jeho predchodcoch a už na druhý deň ošúchané špičky a postupne sa olupoval ďalej. Moc sa mu u mňa asi nepáčilo, no čo už s ním. Odlakuvávanie znovu na jednotku.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára