pondelok 11. júna 2012

OPI The "it" color

Ďalší člen z mojej skromnej zbierky OPI lačíkov sa volá The "it" color. Je z kolekcie bright. Má krásnu letnú žltú farbu. Nemôžem si pomôcť, ale ja to leto vidím proste už všade :D

Pri lakovaní som zistila, že podobný lak sa v mojej zbierke už nachádza. Veľmi mi pripomína S-he 393. S tým rozdielom, že OPI už v prvej vrstve kryje úplne postačujúco, o čo pri 393 môžem len snívať :) Ale aj tak som dala dve vrstvy, predsa len sa menšie nedokonalosti objavili. ďalším rozdielom je aj konzistencia samotného laku. Kým pri S-he je vodová, OPI má hustejšiu a veľmi dobre sa s ním pracovalo.
Jediná zhoda je teda len tá farba :)
No a k farbe, ak ste už videli kari korenie tak tento lačik mi ho strááášne pripomína :) nemôžem si pomôcť. Proste žltá s trochou kari korenie :D






No a trošku nail artu s použitím Angel Nails od Max Factor




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára