utorok 26. júna 2012

catrice genious in the bottle

Určite ste už podobný videli, veď s takýmto odtieňom akoby sa v poslednom čase vrece roztrhlo :). Čo len ja viem, tak ho má napr. značka S-he, OPI či Chanel. Takže vyberať by bolo z čoho. Ja Vám ale predstavím ten od Catrice.

Tento lak ma zaujal hneď, ako som ho videla medzi novinkami na nete. Kúpu som neoľutovala, dokonca môžem povedať, že na nechtoch je ešte krajší ako vo fľaštičke. Veď posúďte samé.








Genious in the bottle, je skutočne génius :) Pri zmene svetla sa mení aj jeho farba. Prechádza z lagúnovo zelenej až do hnedo zlatej. Čo je priam úchvatné.Ide o metalický lak. V prvej nalakovanej vrstve je kde tu vidieť medzery, ale druhá vrstva je už dokonalá. Pruhuje, ale to vôbec nevadí, úžasne tým dopĺňa celkový unikátny dojem. Jedným slovom geniálne :)

A aj k tomuto laku sa hodí kvetinkový nail art, na ktorý som použila ako ináč bodkovače väčšieho a menšieho tvaru, biely lak maybelline french white a dark plum, neónový zelený lak Moda, ružový lak Miss sporty 302,fialovomodrý S-he 384 a vznikli z toho farebné kvetinky.




2 komentáre:

  1. úžasné, krásny nail art, je užasné ako dokážeš tie nechty tak krásne urobiť ;)

    OdpovedaťOdstrániť