pondelok 4. júna 2012

Angel nails od MaxFactor

Jedným slovom KRÁSA. Tomuto lačíku som stráááášne moc rada. Siahla som po ňom inštinktívne a zaručene neľutujem. Pôvodne som si myslela, že veď hnedý lak nemám a tento má ešte aj trblietky. Po nalakovaní na nechty som bola šokovaná/prekvapená určite príjemne.

Na nechtoch totiž akosi hnedá odchádza do úzadia a vystupujú práve spomínané trblietky a vytvárajú nádhernú zlatohnedú farbu s metalickými odleskami. Prvá vrstva určite nestačí. Až pri dvoch je to ono. Schnutie bolo maximálne rýchle a pritom to nie je nikde napísané :)

Mala som ho na nechtoch dokopy 5 dní, stále krásne držal, trochu sa mi už začali špičky olupovať, ale len na ukazováku a palci. Takže tých 7 dní ako uvádzajú v pohode podľa mňa zvládne.




Aby som neoslepla z tej žiari, ešte som nalepila kvetinky.




2 komentáre: