nedeľa 25. marca 2012

Trendy nechtového dizajnu JAR/LETO 2012

Včera som pri surfovaní na nete natrafila na zaujímavý článok ohľadom trendov od nechtových dizajnérov pre jar/leto 2012. Nedá mi nepodeliť sa s vami :)
Nebudem tu prekladať komplet celý článok od slova do slova, popravde nechce sa mi :D 
Takže, čo by ste mali vyskúšať, respektíve si zaobstarať pre trendové nechtíky ?
Na výber máte z troch možností. Mňa osobne najviac oslovila tretia, ktorú určite plánujem vyskúšať :) Ale pekne po poriadku

  • výrazná  Kleopatra 
Už z názvu vyplýva, že tento dizajn bude mať niečo spoločné s Egyptom. Konkrétne z egyptskej mytológie sa rozpŕchnu po nechtoch hieroglyfy, pyramídy a tzv. "vševidiace oko". Podstata spočíva v tom, že čo necht, to iný nalakovaný motív. Dôležité sú tiež farby, na výber sú koralová, kráľovská modrá a trblietavá zlatá. 
Tak som sa nechala inšpirovať trošku:




Pužité laky: 
- podkladový Miss sporty
- koralový S-he 178
- modrý S-he 399
- zlatý Essence 32 Gold rush
- biele, čierne a zlaté zdobítko Juli Rosse
- top coat gel-look Essence

"Nechty sa musia lesknúť, akoby ženy kráčali vo svetlách reflektorov" znie odkaz od nechtových dizajnérov :) Takže pevné nervy pri odlakuvávaní glitrov :D

  • gýčové nechty
Pojem "gýčový" je v tomto prípade podľa mňa dosť relatívny, lebo niektoré z nás ( teda ja sa k tomu priznávam dobrovoľne, aj keď už mám nejakých tých pár rokov po dvadsiate a sama som už mama jedného takého 10 mesačného vymyselníka :)  ) v sebe dieťa jednoducho nezaprieme a postavičky typu Hello Kitty, Malá morská víla a podobné sa na našich nechtoch objavujú dosť často. Aj keď ja som skôr za Tweetyho a Sponge Boba. ( ako sa ja teším, keď ich budem môcť pozerať s mojím drobcom a nikomu sa to nebude zdať čudné :D )
Tak práve nám nahráva tento trend, ktorý je  inšpirovaný rozprávkami z detstva, plyšovými medvedíkmi či retro kreslenými postavičkami. Už som aj pátrala a objavila som úžasné samolepky alebo aj vodolepky, či nálepky (aj TU sú nejaké) na nechty, z ktorých si plánujem objednať v dohľadnej dobe hlavne toho tweetyho :) No a ako podkladová farba sa odporúčajú laky v pastelových farbách, napr. laky z novej limitovanej kolekcie fruity od Essence, ktorá sa má v predajniach objaviť už čoskoro. 

  • funky fall nechty

Tento nail art ma chytil za srdce, veľmi sa mi páči. Nechty natrieme slivkovým lakom, napr. Maybelline 52 Dark Plum a naň špáradlom alebo tenkým štetcom zmiešame do tvaru víra ( tornáda? ) farby neónovú oranžovú, výraznú žltú a modrú. Strašne mi to pripomína oči hada z rozprávky Kniha džunglí, keď chcel zjesť Mauglího :D ako sa mu tam točili farby v očiach.

Geometrické tvary na nechtoch, šachovnica, či  farebné kockované vzory patria tak isto medzi horúce trendy.

Tak čo, vybrali ste si? Ktorý štýl sa vám páči najviac a ste rozhodnuté ho vyskúšať??  


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára