sobota 17. marca 2012

6 Day - Violet Nails

Tak na toto zadanie z  31 Day Challenge som sa fakt tešila. Fialová patrí medzi moje najobľúbenejšie farby, nielen čo sa oblečenia týka ale samozrejme aj lakov na nechty. Odtieňov tejto farby mám niekoľko, rôznych značiek. Nakoniec som sa rozhodla použiť Essence 42 dress for a moment, kúpila som si ho v jarných výpredajoch v Dm a ešte nemal veľa príležitostí ma ohúriť. Druhým je Bell Magic Collection č.2., ten mám už dávnejšie od mami. Pomocníkmi boli podkladový lak od Miss sporty a top coat od S-he.

 A konečné dielko je tu:

Tento nechtový dizajn som našla na jednom blogu a tak ma oslovil, že ho používam dosť často v rôznych farebných kombináciách, hlavne keď sa mi nechce vymýšľať nič nové :D Náročnosť je minimálna, stačí trochu trpezlivosti, pevnú ruku a neotierať moc štetec laku, aby sa vytvorili pekné oblúčiky. 
Ako sa vám páči moje dnešné dielko??

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára