utorok 6. marca 2012

1 Day - Red nails



Pustila som sa teda do 31 Day Challenge. Dnes Red nails. 
Červené nechty popravde často nenosím, takže o to jednoduchší bol výber. V mojej zbierke sa nachádza len jeden lak, konkrétne značky S-he 121/190. Kupovala som ho minulú jeseň, kedy som lakovala sestre nechty na stužkovú. Teraz som mala aspoň príležitosť ho prevetrať Ja myslím že sa oplatilo. Kryl už v prvej vrstve fajn, takže druhú som nedávala, aj keď špičky mi kde-tu vidno. Aby som červenú trochu ozvláštnila vybodkovala som kvetinku na čo som použila Maybelline 51 French White a do stredu som prilepila strieborný kamienok. Celé som to pretrela top coatom od S-he. 



3 komentáre:

  1. Veľmi peknú manikúru si vybrala na prvý deň! A dokonca s nailartovými kvetinkami, je to celé moc pekné.
    Držím ti palce aj v 31 dňovej výzve a aj v blogovaní :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som rada, že sa ti to páči :) a veľmi pekne ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť