utorok 27. marca 2012

10 day - gradient nails

Z tohto zadania som mala nočné mory...špongiovú metódu som skúšala len raz, pred Vianocami, a dopadlo to katastrofálne. No tento raz som pátrala na nete a prišla som na dôvod a ním bola špongia. Používala som totiž hubku na nanášanie make-upu, prechod medzi farbami bol nijaký, pôsobilo to celé akoby som ani hubku nepoužívala ale farby len lakom lakovala a nezaschnutý lak niekde otlačila o niečo...proste hrúza...nedávno som ale narazila na jeden tutorial, kde bola použitá klasická hubka na riad...a tak som to teda skúsila s ňou aj ja a tam ta dá dá :


Myslím, že mi to celkom vyšlo, či? ;)
Aby som nezabudla tak som použila podkladový lak 56 got a secret od essence a potom špongiou "napatlala" 36 enchanted fairy tiež od essence, no a na vrch som ešte dala trblietkový s-he 455.

Takže týmto som uzavrela prvú tretinu 31 day challenge. V druhej ma už čakajú pre mňa zložitejšie zadania, tak som zvedavá ako ich zvládnem :)

2 komentáre: