pondelok 12. marca 2012

4 Day - Green nails

Ešte stále s rovnakým nasadením pokračujem v zadaniach 31 day challenge. Prvé tri zadania mám úspešne za sebou takže hurá na to ďalšie, štvrté. Pre dnešok zelené nechty. Vybrala som si lak krásnej neónovej farby pre mnohé neznámej značky MODA č. 194. Kúpila som ho u nás v obyčajnej drogérii, škeril sa na mňa z výpredajového košíka. Nevydrží síce bohviečo, typujem že už zajtra ho budem musieť odlakovať, ak sa nerozhodne ma sám opustiť :) Na druhej strane je touto svojou malou vadou vhodný práve na túto moju zábavku, do ktorej som sa pustila. Takže výsledok mojej snahy je tu:


Priznávam, s nechtami som musela ísť dosť nakrátko. Mala som báječný nápad odložiť už rukavice a výsledok sa dostavil takmer okamžite...

1 komentár:

  1. Krásná zelená barvička, taková úplně jarní. Už se těším na další posty z 31 day challenge :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť