pondelok 25. februára 2013

Jar sa blíži...

...alebo ako som si z nej kúsok doniesla domov.

Len čo sa trochu oteplí a pri pohľade z okna vidno vonku už len kde tu fliačiky snehu,začínam sa tešiť, že zima už konečne odišla a jar sa nezadržateľne blíži. ( aj keď je to už tuším tretí krát, čo sa takto teším za posledný mesiac :D a podľa predpovede počasia sa asi ešte pár krát budem) Dnes tomu nie je inak. 

No a tak som si kúpila jarné kvetinky, ktoré mi zdobia okno v kuchyni a môžem sa pokochať aspoň pohľadom na ne. 
A tiež som sa rozhodla namaľovať si kvietky aj na nechtoch. Ako podklad som použila 32 gold rush od Essence. Kvietky som vytvorila pomocou bodkovača a červeného Essence Nail colour3 03 kiss on top of the rock. No a do stredu som kvapla trochu žltej zdobičky Nail Star.Ku koncu som si rozmyslela, že by som  ju ešte zmiešala s trochou zelenej zdobičky Julie Rosse, no žltá zachla rýchlosťou blesku, tak tú zelenú môžete vidieť aspoň na palci a ukazováku. 




Tu je už spomínaný košík s jarničkami hyacint a primula.


A ešte veľkonočný venček na dvere, ktorý som uplietla z papiera. Posledný týždeň nerobím nič iné len ruličkujem a pletiem, alebo sa o to aspoň snažím :D.Keďže začínam, už pár "výrobkov" skončilo v koši, ale dosť ma to chytilo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára