streda 10. apríla 2013

Color Club Fly with me

Po krátkej odmlke vás znovu zdravím. Moja krátka pauza bola spôsobená tak trochu dobrovoľne nasilu. V poslednom článku som spomínala, že som podľahla čaru papierového pletenia. A očarila som aj pár ľudí v mojom okolí, ktorým som mala nejaké tie veľkonočné dekorácie upliesť. Požiadaviek bolo toľko, že som nestíhala skoro nič, ledva prípravy na Veľkú noc, nie to ešte lakovať nechty. Okrem toho, moje nechty boli  popri vyzdobovaní venčekov dosť zničené. 

No ale sviatky skončili, nechty sa spamätali a tak môžem opäť prispievať článkami.

Dnes by som Vám chcela ukázať môj najnovší úlovok a zároveň prvý zástupca značky Color Club v mojej 
zbierke. Stal sa ním odtieň Fly with me z minuloročznej letnej kolekcie Take a Wing. Zaujal ma svojou očarujúcou zelenou farbou, ktorá je doplnená zlatými trblietkami. Vo fľaštičke ma sem tam mihne aj modrý odlesk. V prvej vrstve je krytie skoro nulové, keďže má skôr redšiu konzistenciu, a aj v druhej stále vykúkajú končeky. Po nanesení druhej vrstvy zelená ustúpi do pozadia a vystúpi zlatá trblietavá. Som ním neskutočne očarená.


Aký mate naň názor vy?
P.S. Ak si chcete pozrieť moje výtvory papierového pletenia , tu sú všetky pokope. 

1 komentár:

  1. tento lak mám taky a byla jsem z něj asi tak stejně učarovaná jako ty:) je to poměrně neobvyklá barva, kterou ne každý má rád.. ale mně se líbí moc:)

    OdpovedaťOdstrániť