pondelok 18. februára 2013

Opi Pink Yet Levander

Ešte stále som v miernom šoku z toho, že môj chlap mi na Valentína sám (rozumej bez toho aby sa ma opýtal, čo mi má kúpiť, dokonca som mu ani nenaznačila, či inak nespomenula, že by som tento lak chcela) zaobstaral lak na nechty. Ide o lak zančky OPI, z kolekcie od Mariah Carey.

Ide o topper. Lak je priehľadnej konzistencie, obsahuje drobné trblietky, ktoré sú doplnené malými ružovými hexagónmi. Nevedela som sa rozhodnúť na akom podklade Vám ho predstavím, tak som nakoniec každý necht nalakovala iným lakom.




No a tak som na malíček nalakovala hnedý Essence Multi dimension Spicy. Na prstenníku je čierny Opi morning Glory, nasleduje Maybelline French white, na ukazováku je OPI Who the Shrek are you? no a palec je Sally Hansen Raisin the Bar. 
A nech sa páči aj samotný lak bez podkladu.

Tak čo myslíte? podľa mňa určite ten prstenník a biely maybelline.

2 komentáre:

  1. Mne sa celkom páči aj na tej hnedej :) A možno by pekne vyzeral aj na červenej :)

    OdpovedaťOdstrániť