nedeľa 14. apríla 2013

Sally Hansen 360 Mellow Yellow

Tento lak som si zaobstarala pri včerajších nákupoch s mamou. Pričom naším cieľom bolo obohatiť si šatník niečím pekným, jarným, sviežim. Keďže citrónovo-žltá sukňa ani sveter, ktoré ma očarili v poslednom Takko letáku, v mojej veľkosti už neboli, uspokojila som sa teda aj s béžovou sukňou a bledým svetríkom. Svoj chtíč po citrónovej farbe, ktorá je mimochodom túto sezónu veľkým hitom, som napokon ukojila aspoň pri lakoch :D 

Najskôr musím povedať, že som bola prekvapená a zároveň šťastná, že v DM našli miesto aj pre celý stojan Sally Hansen, pretože som si túto značku veľmi obľúbila. Takže som sa pristavila a hneď ako som ho zbadala, skončil inštinktívne v košíku. Reč je o pastelovej 360 Mellow Yellow. Ako už napovedá názov, je žltej farby s prímesou citrónov :) Takže keď už nebude outfit tejto farby aspoň nechty to celé oživia. 



Konečne som narazila na skutočne krémovú žltú. Aj keď prijala by som aj o trochu viac :) Kryje dobre už v prvej vrstve, ja som dala dve. Po uschnutí ostal tak lesklý, že som ani top coat nedala. spokojnosť maximálna, určite odporúčam. 

Ako sa páči vám?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára