streda 10. októbra 2012

Sestrine Essence laky

Momentálne sme na prázdninách u rodičov...Bývať v novom budeme tak hádam budúci týždeň, keď nám zapoja elektriku konečne...Písala som, že články budú poskromnejšie,lebo sa sťahujeme, nechty dostali dosť zabrať a nemám ani k dispozícii svoje laky. Ale zabudla som na dôležitý detail. Aj moja sestra má podobný kufrík s lakmi ako mám ja :P
No a keďže upratovanie ešte chvíľku potrvá, využijem rodinnú pohostinnosť so všetkým, čo k tomu patrí, teda aj s možnosťou nalakovať si nechty sestrinými lakmi :D No a myslím, že týždeň intenzívnej kúry od Miss Sporty Nutri Complex s vitamínom E a kalciom im dosť pomohol (ten som si požičala zase od mamy :D ). 

Pre dnešok som zvolila niečo z noviniek od Essence. Konkrétne laky Color & Go v novom obale 138 L.O.L a 108 Ultimate pink. Prvý spomenutý L.O.L, som použila ako podklad. Lak je slabozelenej farby s troškou žltej.

Aj keď na fotkách vyzerá, že je to opačne, neviem prečo to môj foťáčik tak odfotil, odpustite mu. No a naň som potom špajdlou urobila bodky s druhým spomenutým lakom Ultimate pink. Ten je sýtej ružovej farby.
Sestra bodkovač nepoužíva a nič lepšie som po ruke nemala. Chvíľku trvalo, kým som sa s ňou skoncentrovala, preto sú tie bodky aj také roztrasené. Raz darmo, klasický bodkovač s kovovou guličkou na konci je na nezaplatenie :)





Pripájam foto, kde sa pravdepodobne nachádza môj kufrík s lakmi na nechty.

2 komentáre:

  1. veľmi pekné nechtíky
    PS: na mojom blogu prebieha giveaway a končí už zajtra! :-)
    http://www.nailswithbaska.blogspot.sk/2012/10/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach, stěhování, noční můra! Tak ať hlavně pak vše najdeš :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť