pondelok 15. októbra 2012

Crystal Blue Crack

Ešte stále nebývame vo svojom, stále čakáme na zapojenie elektriky, asi na nás zabudli...Už máme všetko zariadené, nábytok poskladaný. Ešte vymeniť kuchynskú linku a mesiac čakať na sedačku, dnes sme ju akurát boli vybrať. Pôvodne sme chceli lacnejšiu lacnejšiu, ale keďže sme chceli inú farbu ako mali na predajni bola o sto evri drahšia (WTF išlo len o zmenu farby?!!). Tak sme vybrali "len" o 70 evri drahšiu, ale vo farbe akú sme chceli, biela eko koža na opierkach a šedý poťah...Potom nám už chýbajú len drobnosti ako knižnica, ktorú nemáme ako dopraviť z Ikei (teda mali by sme ako, ale to by musel ísť len priateľ sám, no ale ja chcem ísť tiež, tam je ten problém :D) a v neposlednom rade ešte televízor, ten by sme mohli dostať na Vianoce, hmm Ježiško??? :P Vyžalovala som sa a môžeme ísť ďalej...

ALE čo je podstatné, pri vybalovaní som natrafila konečne na svoj kufrík s lakmi :P 

Neviem, či niektorá z Vás pozná značku bižutérie Bijou by Courlux, podstata spočíva v tom, že tri razy do roka, Vám príde zásielka bižutérie (náhrdelník a náramok) za ktoré zaplatíte 5,8 eur (cena aj s poštovným). Bižutéria je to vcelku pekná, no a som členkou tohto klubu a nedávno mi prišla práve zásielka (náhrdelník, náramok a kedže som maniak do náušníc tak aj tie som si objednala), strieborná slza s modrým očkom. 
Pre dnešok som sa teda nechala inšpirovať ich názvom, Crystal Blue. Už dávnejšie som spomínala, že crackovaciemu laku Crack me!Blue od Essence dám druhú šancu, tak tu je :). A ako podklad som použila striebornú metalickú 121/335 od S-he. Podľa môjho skromného úsudku, myslím, že táto kombinácia strieborno-modrej môže byť. 


A pripájam aj foto spomínanej bižu, náhrdelníka :)

P.S. objednala som si mini kolekciu OPI SO-SO-Skullicious, cez ebay, tak dúfam, že stihnú doraziť do konca mesiaca, aby som stihla s nimi vytvoriť nejaký ten helloweensky nail art :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára