nedeľa 28. októbra 2012

Hi, Pumpkin!

Ako som spomínala v minulom príspevku, dorazila mi halloweenska kolekcia lakov OPI SO-SO-Skullicious. Vyzerá takto:



Laky zľava oranžový Hi, Pumpkin!, ružový A-ROse from the Dead, čierny Mourning Glory a žltý Candelight.

Dnes vám predstavím prvý spomenutý Hi, Pumpkin! Ako napovedá názov, farbou pripomína tekvicu. Jeden zo symbolov Halloweenu. Chladná oranžová, ktorá si priam až žiada, aby ste ju nenechávali osamotenú na nechtoch. :)




Takže som pomocou čiernej zdobičky dokreslila oči a ústa a nech sa páči "svetlonos" :) u nás tak voláme vyrezané tekvice (neviem, či je to bežné aj inde preto to vysvetľujem pre istotu :) )

Ešte by som rada spomenula krytie, ktoré nie je práve najlepšie. Očakávala som, že pôjde o sýtu oranžovú, ale ani po troch vrstvách som akosi nebola spokojná, stále niečo presvitalo.

Jedna z vecí, ktoré pri lakovaní nenávidím, je keď si myslím, že už je to celé uschnuté a dám na vrch celého diela top coat a ono to suché nie je a vyzerá to potom celé ohavne. Aj teraz, po hodine by som si myslela, že čierna zdobička už bude suchá, pretrem gel-lookom od Essence a zrazu má tekvica dymové oči...

1 komentár: