nedeľa 4. novembra 2012

Na narodeninovú oslavu...

Tento krát vám ukážem nechty, ktoré som mala na oslave štyridsiatych narodenín môjho budúceho švagra. Nebolo to nič prevratné, ani náročné na prípravu. Voľba laku bola rýchla, vytiahla som si zo skrine tričko koralovej alebo ak chcete lososovej farby a hneď som vedela aký lak na nechty použijem. Moju letnú vychytávku Catrice 030 Meet me at coral island. pohrávala som sa s myšlienkou osviežiť ho nejakými kamienkami alebo nálepkami, nakoniec nezostal čas tak  som ho len pretrela trblietkovým top coatom od NYC 105 Light-camera-glitter. A párty sa môže začať :) 



Ospravedlňujem sa za moju suchú kožičku okolo nechtov, ide zima...každý rok rovnaký problém, skúšam aj nemožné a zatiaľ mi nič nezaberá... Aj hojivý zázrak z oriflame čo používam je bezradný v zime.


2 komentáre:

  1. Tohle se mi moc líbí, na složité manikúry moc nejsem, ale takováhle kombinace je tak akorát! :-)

    OdpovedaťOdstrániť