piatok 30. novembra 2012

31 dňová Vianočná lakovacia výzva


Rozhodla som sa, že si vytvorím vlastnú 31 Days of Christmast nail challenge. Na rôznych blogoch som našla podobné zadania, avšak nie všetky sú u nás známe, preto som skombinovala viaceré a vzniklo z toho toto. Plánujem ich dodržať, lakovať každý deň. Aj keď moja prvá a zatiaľ jediná lakovacia výzva sa so mnou ťahala dobré tri mesiace :D 
Milujem Vianoce a veci s nimi spojené takže zajtra čakajte prvý príspevok. Zatiaľ sa neviem dočkať, dúfam, že mi to aj dlho vydrží :) 

Kto sa ku mne pridá? čakám odkazy v komentároch :) 

3 komentáre:

  1. to znie dobre. škoda, že to zmeškám ;-( som si po predchádzajúcich dvoch povedala, že do konca roka už žiadnu, aj tak mám toho veľa, čo ešte neuzrelo svetlo sveta :-( držím ale palce a budem sa tešiť na to, čo vytvoríš

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky se už těším, až to budu sledovat! :-) Bohužel teda nemám možnost lakovat nehty každý den, takže se nezúčastním, ale jak už jsem říkala, podívám se moc ráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj by som sa zapojila, ale lakovanie každý deň, to sebe ani svojim nechtom neurobím :D Takže sa teším na pasívne pozorovanie :P

    OdpovedaťOdstrániť