piatok 7. septembra 2012

Veľké upratovanie po druhé

Prednedávnom, som vám predstavila všetky moje laky. V tomto článku sa s vami zase podelím o ozdoby na nechty.

Takže v týhto krabičkách ich mám uložené. Hnedá krabička je z avonu, bola k nejakým krémom alebo také niečo. Fialová je určená na skladovanie vecí na nail art, tú som dostala od známej. No a v šedej taštičke mám uložené zdobičky.

Obsah hnedej krabičky:




Podrobnejšia foto
kamienky, nálepky, magnet Essence, pečiatkový set s platničkami Essence,

a tieto ozdoby ešte:


Obsah fialovej krabičky:

Podrobnejšia foto:
farebné prášky, srdiečka, slzy, hviezdičky, farebné kamienky

 vianočné fimo ozdoby

zlatý a žltý prášok

 no a ešte nejaké nálepky, kamienky,prášky, srdiečka, hviezdičky, krúžky a rôzne iné ozdoby





Zdobičky:





To by bolo všetko čo sa týka vecí na nail art. Už ich len pomíňať, aby som si mohla kúpiť ďalšie :)))

6 komentárov:

  1. fíííha, veľa toho mááš :) krása

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hmm..aké sú, prosím ťa, tie zdobiace laky nail star (biely vrch aj spodok)? moje magic visage dosť hustnú a vysychajú, potrebujem nejaké iné. vopred ďakujem za odpoveď :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No keď narazíš na tie kvalitné tak sú super, ja mám len jeden bohužial, ten strieborný na prvej fotke, aj vidno, že je odlišný je väčší...tie ostatné sú len lacné napodobeniny, sú vodové a dokopy som ich použila možno tri razy aj to len niektoré farby...ešte tie trblietkové ujdú farebné presvitajú...a ten strieborný som objednávala z www.top-nechty.sk a s tým som fakt spokojná...

    OdpovedaťOdstrániť